تازه های سایت

کد مطلب: 44455
7. دى 1399 - 8:47
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی از جذب ۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه استخر شهرک طالقانی و زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار مرکزی نهاوند و جمعی از مدیران و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از پروژه های ورزشی شهرستان بازدید کردند.

علیرضا شهبازی در بازدید از زمین چمن استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان، اظهار کرد: در راستای تسریع در روند اجرایی پروژه های ورزشی شهرستان طی دیدار اخیری که با وزیر نفت صورت گرفت ۷میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان نهاوند جذب کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت احیاء زمین چمن استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان مبلغ ۲ میلیارد تومان از این اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است تا بتوانیم بخشی از دغدغه های ورزشکاران و فوتبالیستان جوان شهرستان را رفع کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: استخر شهرک طالقانی یکی دیگر از پروژه های نیمه کاره شهرستان است که مبلغ ۵ میلیارد تومان برای آن اختصاص داده شده است لذا امیدواریم پیمانکار پروژه نسبت به جذب اعتبار تا پایان سال مالی اقدام کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر با محوریت استاندار محترم همدان و مجمع نمایندگان استان همدان وفاق و همدلی خوبی در راستای توسعه استان همدان وجود دارد.

در ادامه این بازدید حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: برآورد هزینه برای احیاء زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان انجام شده و لایروبی چاه نیز با توجه داشتن مجوز برای تامین آب در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در خصوص استخر شهرک طالقانی نهاوند که از محل اعتبارات وزارت نفت در حال احداث است خوشبختانه نسبت به سایر پروژه ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و تاکنون از محل اعتبارات این وزارت خانه 1 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تزریق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: از استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان همدان که در راستای جذب اعتبارات ملی یاریگر مسئولین استان هستند تشکر می کنیم.

دیدگاه شما