تازه های سایت

کد مطلب: 44435
6. دى 1399 - 8:15
طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر به علت ابتلا به کرونا در استان همدان جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر به علت ابتلا به کرونا در استان همدان جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: مجموع متوفیان کرونایی استان نیز تاکنون به یک هزار و ۳۹۷ مورد رسیده است.

محمد طاهری درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا استان همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۶ مورد بوده که از این تعداد ۴۰ مورد در بخش عادی و  ۱۳ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، همچنین حال ۳۵نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی اضافه کرد: ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۷۲۲ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۴۵، بهار ۵۵۶، تویسرکان ۵۹۷، رزن ۳۸۲، درگزین ۱۶۵، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۰۸ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۲۴ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۲در نهاوند و سه هزار و ۷۱۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۵ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

دیدگاه شما