تازه های سایت

کد مطلب: 44194
17. آذر 1399 - 7:38
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۳ هزار و ۵۲۸ کیلو گرم گوشت قرمز در این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، کریم حاج باباعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان تولید گوشت قرمز در شهرستان نهاوند طی سال جاری باید نزدیک به ۱۶۰ هزار تن باشد ۶۰ درصد این تعهد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه بخش عمده گوشت قرمز تولید شده در این شهرستان توسط واحد های پرورشی دام صورت می‌گیرد اضافه کرد: در سال جاری چندین واحد پرورش دام با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تن در شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت که نقش مهمی در تولید گوشت قرمز داشته‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند در ادامه شهرستان نهاوند را یکی از مراکز اصلی دامداری عنوان کرد وافزود: این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و پوشش گیاهی مناسب از قطب‌های اصلی پرورش دام در استان است که در صورت سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند بخش عمده ای از نیاز استان را تامین کند.

وی در پایان افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان وجود دارد قرار است سرمایه گذاری خوبی از سوی شستا در بخش دامداری صورت گیرد که می‌تواند باعث افزایش تولید گوشت در این شهرستان شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما