تازه های سایت

کد مطلب: 44086
9. آذر 1399 - 7:43
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در همدان تا روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب از تداوم فعالیت سامانه بارشی در همدان تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: این موج بارشی دوشنبه از استان خارج و مجدد در روزهای پایانی هفته سامانه بارشی جدید وارد می‌شود که تا روز جمعه میهمان همدانی‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه وارد استان همدان می‌شود، افزود: با توجه به آخرین نقشه‌های هواشناسی و اطلاعات ماهواره‌ای در بسیاری از نقاط استان همدان شاهد بارش باران هستیم.

باقری شکیب از کاهش محسوس دما در استان همدان خبر داد و گفت: دماهای روزانه نسبت به روز گذشته کاهش داشته اما دماهای شبانه افزایش می‌‎یابد ضمن اینکه روز گذشته دمای هوا در استان همدان از منفی ۲ تا مثبت ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه امروز نخستین بارش برف در همدان را شاهد بودیم؛ افزود: در نیمه جنوبی استان همدان اغلب بارش‌ها به صورت باران خواهد بود و طی فعالیت این سامانه بارشی دمای روزانه کاهش شش درجه‌ای را تجربه می‌کند.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه و گل تپه با منفی ۳ درجه سردترین نقطه استان همدان گزارش شده است.

دیدگاه شما