تازه های سایت

کد مطلب: 44068
8. آذر 1399 - 7:50
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت ۱۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان به یک هزار و ۲۲۳ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۵ مورد بوده که از این تعداد ۸۰ مورد در بخش عادی و ۱۸ تن در بخش آی.سی.یو بستری شدند که حال ۴۴ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار هشت هزار و ۹۳۰ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون ثبت شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد:  میزان مبتلایان بستری در اسدآباد ۲۸۷، بهار ۵۱۱، تویسرکان ۵۴۱، رزن ۳۲۹، درگزین ۱۴۸، فامنین ۱۵۶، کبودراهنگ ۵۴۳، ملایر یک هزار و ۶۹۵، نهاوند یک هزار و ۲۷ ، همدان سه هزار و ۴۵۷ و بیماران غیربومی خارج از استان نیز ۲۳۶ مورد مثبت بوده است.

طاهری با قدردانی از همکاری مردم در مدیریت اپیدمی کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اظهار داشت: تعداد بیماران ترخیص شده در چند روز گذشته نسبت به بیماران بستری جدید افزایش داشته که این امر موید کنترل کرونا است.

 

دیدگاه شما