تازه های سایت

کد مطلب: 44061
7. آذر 1399 - 0:06
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجراي طرح جامع عملياتي مبارزه با سرقت و کشف 50 دستگاه موتورسيکلت سرقتي و دستگيري 18نفر سارق توسط پليس آگاهي شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکي در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت طي چند ماه اخير تيم ويژه مبارزه با سرقت پليس آگاهي شهرستان تشکيل و پيگيري موضوع را در دستور کار قرار داد.

وي در ادامه افزود:ماموران پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات بسيار فني و تخصصي و همچنين بکارگيري توان وامکانات سازماني و بر اساس شواهد و ادله و بررسي هاي شبانه روزي تکميلي طي سه هفته گذشته موفق به شناسايي 18 نفر سارق موتورسيکلت در سطح شهرستان شده که پس از هماهنگي با مقام قضايي و در عمليات هاي موفق ومنسجم جداگانه اي؛ همه آنان را دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ ساکي همچنين تصريح کرد:متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني پليس مجموعا به ارتکاب 50 فقره سرقت موتورسيکلت اعتراف که با راهنمايي متهمان کليه موتورسيکلت هاي سرقتي کشف گرديد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود:در اين راستا پرونده قضايي تشکيل و ديگر اقدامات قانوني جهت تحويل موتورسيکلت هاي کشف شده به مالباختگان در حال پيگيري مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با تقدير از تلاش مضاعف و شبانه روزي کارکنان پليس آگاهي شهرستان به شهروندان محترم توصيه کرد تا همواره نکات ايمني و هشدارهاي پليسي در راستاي پيشگيري از سرقت را مد نظر قرار داده و موارد مشکوک را از طريق شماره تلفن110به پليس گزارش دهند.

دیدگاه شما