تازه های سایت

کد مطلب: 44053
6. آذر 1399 - 7:34
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۶۰هزار نخ سیگارخارجی غیر مجازتوسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی دو باب منزل را که اقدام به دپو سیگار خارجی نموده بودند بازرسی و تعداد ۶۰هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

وی اظهار داشت: پرونده دراین خصوص تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

کشف ۶کیلو گرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۶کیلو گرم تریاک توسط ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

ساکی افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هماهنگی مقام قضایی  منزل ۲نفر از خرده فروشان مواد مخدر را بازرسی نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران انتظامی دربازرسی ۲منزل ذکرشده موفق شدند ۶کیلوگرم تریاک را کشف و۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیروتحویل مقامات قضایی نمایند.

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بخش گيان اين شهرستان در 48 ساعت گذشته خبر داد.

وی در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران انتظامي بخش گيان با در نظر گرفتن اولويت هاي شاخص در حوزه انواع جرايم و آسيب هاي اجتماعي و با تدوين طرح جامع عملياتي و انتظامي در اين راستا، در 48 ساعت گذشته با هدف افزايش سطح احساس امنيت عمومي و ارتقاء نظم اجتماعي و به منظور پيشگيري از جرايم و برخورد قانوني با معدود هنجار شکنان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با بهره گيري از توان و ظرفيت سازماني در سطح اين بخش اجرا کردند.

وی افزود: در اين طرح انتظامي همچون ديگر طرح هاي عملياتي و اجرايي و مراحل قبلي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، موضوع اشرافيت اطلاعاتي وکشف علمي جرم با تکيه بر توان و ظرفيت هاي موجود در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه با مثبت ارزيابي کردن سطح کيفي طرح اجرا شده در خصوص نتايج اين طرح، تصريح کرد: از مهمترين نتايج و کشفيات اين طرح مي توان به کشف 2 تن چوب جنگلي  قاچاق به ارزش 100 ميليون ريال و دستگيري یک نفر در اين راستا ،کشف يک دستگاه خودرو نيسان سرقتی و 2 دستگاه موتورسيکلت سرقتي، کشف بيش از 4 کيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري 4 نفر در حوزه مواد مخدر همچنين دستگيري 7 متهم در حوزه ساير جرايم اشاره کرد.

وی در پايان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک در حوزه هاي مختلف جرم را از طريق شماره تماس110با پليس در ميان بگذارند.

دیدگاه شما