تازه های سایت

کد مطلب: 43943
28. آبان 1399 - 8:24
نماینده مردم نهاوند در مجلس بر لزوم افزایش تعداد قضات در سطح استان همدان در راستای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و خدمت رسانی موثر به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در دیدار اعضاى کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ریاست محترم قوه قضاییه، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با یادآورى دوران حضور پرثمر حضرت ایت الله رییسى در دادستانى همدان که همزمان با فرماندارى شهبازى در ملایر بوده، از اقدامات و عملکرد رئیس قوه قضائیه در ایجاد تحول در این قوه تشکر و قدردانی کرد.

 این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار به مشکلات ناشی از کمبود کادر قضائی در استان همدان پرداخته که سبب کند شدن رسیدگی به پرونده‌ها و خدمت رسانی موثر به مردم شده است و بر لزوم افزایش تعداد قضات در سطح استان تاکید کرد.

گفتنی است؛ در ادامه این دیدار نماینده مردم نهاوند در مجلس ضمن تقدیر از خدمات و مدیریت دادگسترى همدان و کادر قضایی استان ، بصورت مکتوب از رئیس قوه‌قضائیه خواستار احداث ساختمانی جدید برای اداره ثبت اسناد و همچنین انتقال زندان نهاوند به خارج شهر نهاوند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما