تازه های سایت

کد مطلب: 4386
21. آبان 1391 - 12:42
"به گزارش سایت گرو " مدیر شبکه بهداشت نهاوند گفت: مردم این شهرستان از طرح پزشک خانواده استقبال کردند و تاکنون بیش از 14 هزارخانوار در سامانه سلامت ثبت نام به عمل آورده اند.

 

ˈدکتر عباس سلگیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به برنامه ریزیها و اطلاع رسانی مطلوب و همچنین استقبال مردم از طرح نهاوند توانسته است مقام اول را در استان به دست اورد .

وی افزود:به منظور اجرای طرح پس از تشکیل ستاد اجرایی در فرمانداری، مناطق مختلف شهرستان نهاوند بر اساس نقشه تفکیک جمعیتی بلوک بندی شده و سپس جلسات متعددی نیز با پزشکان عمومی و متخصص برگزار شد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های ما بحث اطلاع رسانی از اهداف طرح بود که در این زمینه جلسات آموزشی در سطح مساجد برای مردم و کارکنان ادارات برگزار شده و در نمازجمعه نیزسخنرانی به عمل آمده است .

وی همچنین گفت: تا کنون برای اجرای این طرح 768 میلیون ریال در بخش تجهیزات ،امور عمرانی و تبلیغات هزینه صرف شده است .

دکتر سلگی ، یکی از مهمترین مشکلات اجرای طرح پزشک خانواده را کمبود پزشک عمومی در نهاوند ذکر کرد و اظهارداشت : مهمترین مشکلی که ما تا قبل از شروع عملی طرح با آن مواجه هستیم عدم استقبال پزشکان بخش خصوصی جهت شرکت در اجرای طرح و همچنین کمبود شدید پزشک عمومی در سطح شهرستان می باشد

 

نویسنده:سماوات

دیدگاه شما