تازه های سایت

کد مطلب: 43835
20. آبان 1399 - 8:03
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و چهار نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۶۸ نفر بود که از این تعداد  ۱۳۹ تن در بخش عادی و ۱۷ تن در بخش ای.سی.یو بستری شده و وضعیت عمومی ۵۴ نفر وخیم است.

وی اضافه کرد: در این مدت زمان ۱۲ فوتی جدید ثبت شده همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ تن به بیماران کرونایی مثبت بستری در بیمارستان ها افزوده شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به هفت هزار و ۵۴۵ نفر رسیده است.

طاهری بیان کرد: تاکنون ۲۲۷ بیمار مثبت در اسدآباد، ۴۳۵ تن در بهار ، ۴۴۹ بیمار در تویسرکان، ۲۸۱ بیمار در رزن، ۱۲۱ نفر در شهرستان درگزین و۱۲۲ نفر در فامنین به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی ادامه داد: همچنین در کبودراهنگ ۴۶۳ نفر، ملایر یک هزار و ۴۴۲، نهاوند ۸۴۷ و همدان ۲ هزار و ۹۵۶ نفر به کرونا مبتلا و در بیمارستان های این استان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه ۲۰۲ تن از بیماران بستری در بیمارستان های این استان غیربومی هستند اظهار داشت: حضور نیافتن در اجتماعات و زدن ماسک بهترین راه پیشگیری از شیوع کرونا محسوب می‌شود.

دیدگاه شما