تازه های سایت

کد مطلب: 43822
19. آبان 1399 - 7:35
این روزها بخش کرونای بیمارستان ها شاهد نیروهای جهادی است که در کنار کادر بهداشت و درمان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شیوع بیماری کرونا و تلاش های شبانه روزی کادر زحمت کش بیمارستان ها و خستگی این روزهای انها باعث شده است تا نیاز باشد جهادگران در کنار کادر درمان خدمت کنند.

امروز پس از گذشت چندین ماه از گره خوردن شب و روز مردم با ویروس کرونا کمتر گروه و جریانی بود که مانند جهادگران از ساعت های اول و بدون هیچ چشم داشتی مثل همیشه پای مبارزه با این ویروس و پاسداری از سلامت مردم باشد.

بعد از شیوع بیماری کرونا جهادگران و بسیجیان که در عرصه های مختلفی که نیاز به خدمت رسانی بوده همیشه با اخلاص و به موقع حضور داشتند عرصه جدیدی برای کمک به مردم را تجربه کردند.

جهادگران در گروه های مختلف به ضدعفونی شهرها و روستاها، جمع آوری و توزیع بسته های غذایی، کمک به سالمندان و این چنین کارهای خیری مشارکت داشتند و این روند ادامه دارد و همه از حضور مجاهدانه این عزیزان همیشه در صحنه قدردانی می کنند.

این جهادگران از نسل همان هایى هستند که در برابر تجاوز دشمنان با جان و مالشان از این مرز و بوم دفاع جانانه کردند و امروز هم با تمام توان در کنار کارکنان، پزشکان و پرستاران مانده اند و ثابت قدم بودن خود را نشان دادند.

باید به این عزیزان با ایمان خدا قوت جانانه بگوییم بابت این مدت حضور و همدلی که از خود نشان دادند.

تصویری که می بینید از بیمارستان شهید قدوسی نهاوند بخش بیماران کرونایی است جایی که اعضای گروه جهادی بسیج دانشجویی سردار شهید محسن امیدی نهاوند به صورت داوطلبانه در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند.

این جهادگر مجاهدانه در حال تلاش است و نوشته ای زیبا برگرفته از وصیت نامه شهید محسن امیدی را سر لوحه زندگی و فعالیت های جهادی خود قرار داده اند که نوشته است؛ “شاید این انجام وظیفه، زمینه و مقدمه پاک شدن از گناهان و آمرزیده شدن را در ما فراهم آورد”
 

جهادى ها همیشه در صحنه اند

دیدگاه شما