تازه های سایت

کد مطلب: 43805
18. آبان 1399 - 9:06
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد؛
بهبود روزانه ۲۰ بیمار کرونایی در نهاوند
سیامک دانشور گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲ نفر بیمار کرونایی در نهاوند بستری شده اند و خوشبختانه روزانه ۲۰ بیمار با بهبودی از بیمارستان ها مرخص می شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیامک دانشور، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیشگیری با عدم حضور در تجمعات و مراسمات و استفاده از ماسک مهترین عوامل جلوگیری از ابتلا به کرونا هستند و از شهروندان درخواست داریم این موارد را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان نهاوند شبانه روز در حال تلاش هستند و از مردم درخواست همکاری و رعایت دستورات بهداشتی را داریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با اجرای محدودیت های ترافیکی و تعطیلی اصناف وضعیت بیماری کرونا در شهرستان تحت کنترل است و با رعایت مردم بهتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: از همراهی اصناف و بازاریان در تعطیلی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا قدردانی می کنیم و امیدواریم روند کاهشی ابتلا را با رعایت پروتکل ها شاهد باشیم.

دانشور گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲ نفر با مثبت شدن تست کرونا در بیمارستان‌های آیت الله علیمرادیان و شهید قدوسی بستری شدند و ارائه آمار ۵۲ نفر ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته صحیح نیست.

وی با اشاره به نداشتن هیچ کمبودی در شهرستان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا این لحظه هیچگونه کمبود امکانات دارویی، تخت و تجهیزات حفاظت فردی نداشته ایم و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام قوا در حال مبارزه و پیشگیری با این بیماری هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: ظرفیت کنونی درمانی شهرستان بدون استفاده از نقاهتگاه ها و امکانات سایر ارگانهای حمایتی جوابگوی شرایط فعلی شهرستان است.

دانشور با اشاره به نحوه نمونه گیری تست کرونا در این شهرستان گفت: نتیجه تست افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته نمونه داده اند هنوز اعلام نشده و ۴۸ ساعت بعد از استان به شهرستان اعلام می شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر درمان روزانه بیش از ۲۰ نفر در شهرستان بهبود پیدا می کنند و از بیمارستان ها مرخص می شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در پایان گفت: کلیه کادر درمان پای کار هستند و فقط نیازمند مشارکت مردم در استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی و دوری از حضور در اجتماعات و مراسم جشن و عزا هستیم و اگر همراهی مردم تداوم داشته باشد توفیقات بیشتری در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا خواهیم داشت.

مبتلایان به کرونا در شهرستان نهاوند بنابر آمار اعلامی مسئولان به ۸۰۵ مورد ابتلا از ابتدا تا امروز رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما