تازه های سایت

کد مطلب: 43668
7. آبان 1399 - 8:25
در پی اعمال محدودیت های شدید کرونایی انجام می‌شود؛
اجرای طرح آمران سلامت در نهاوند
علی کیانی از اجرای طرح آمران سلامت به منظور فرهنگ سازی برای رعایت دستورات بهداشتی در سطح شهرستان همزمان با محدودیت های کرونایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در نهاوند و اعمال محدودیت ها در سطح شهرستان طرح آمران سلامت اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از موج سوم ابتلا به این ویروس در سطح شهرستان نهاوند و با توجه به برهه حساس کنونی کشور و نیاز به اقدام جدی در این موضوع این طرح در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: با توجه به فرمایشات و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و همچنین ابلاغ دستورالعمل مربوطه هلال احمر نهاوند از روز گذشته احرای این طرح را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها با تمامی توان و بهره‌گیری از خدمات ارزشمند داوطلبین با اجرای طرح آمران سلامت، تمام تلاش خود را به منظور صیانت و حفظ سلامتی همشهریان عزیز به عمل می آورد.

کیانی گفت: این طرح با برپایی یک پایگاه ثابت در سطح شهر و حضور تیم های سیار در شهرستان در حال اجرا است و به همشهریان خدمت رسانی می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند اظهار داشت: در طرح آمران سلامت توسط داوطلبان هلال احمر به افرادی که رعایت نکات ایمنی را نداشته باشند تذکر لسانی و مشاوره داده می شود.

وی در پایان گفت: توصیه به استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از شرکت در مراسمات، میهمانی ها و اماکن شلوغ از دیگر فعالیت های اعضای اجرا کننده این طرح است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما