تازه های سایت

کد مطلب: 43666
7. آبان 1399 - 8:19
معاون پرورشی آموزش و پرورش نهاوند گفت: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی نهاوند به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نسرین ساکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس نهاوند در سه دوره تحصیلی به صورت الکترونیکی و در بستر پیام‌رسان شاد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا مقدمات کار فراهم شده و ضمن اطلاع‌رسانی به دانش آموزان برای حضور در انتخابات، اسامی داوطلبان هر آموزشگاه نیز به آنان اعلام شده که دانش‌آموزان داوطلب نیز در بستر فضای مجازی اقدام به تبلیغات کرده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش نهاوند گفت: دانش‌آموزان برای شرکت در انتخابات می‌توانند از طریق انتخاب آیکون مدرسه من وارد فضای انتخابات شده و دانش‌آموزانی را که قبلا اسامی آنها در اپلیکیشن بارگذاری شده انتخاب کنند‌.

وی به مدت زمان برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: دانش آموزان برای انتخاب نماینده خود در شورای آموزشگاه از عصر سه شنبه تا عصر پنجشنبه به مدت دو روز فرصت دارند که با مراجعه به پیام رسان شاد نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش نهاوند گفت: انتخابات شوراها در هر سه دوره تحصیلی برگزار می‌شود و بر اساس تعداد جمعیت دانش‌آموزی هر آموزشگاه از سه تا هفت نفر به عضویت شوراهای دانش‌آموزی برگزیده می‌شوند.

وی گفت: دانش‌آموزان منتخب در طول سالتحصیلی به عنوان مشاوران مسئولین آموزشگاه در امور آموزشی و پرورشی مشارکت فعال خواهند داشت.

ساکی افزود: با توجه به همکاری خوب مدیران شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیکی که برای نخستین بار برگزار می شود فراهم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما