تازه های سایت

کد مطلب: 4364
21. آبان 1391 - 8:08
کی‌روش: حتما باید ازبکستان را ببریم/ با تمرکز کامل بازی خواهیم کر

ناراحتی سرمربی تیم ملی از خبرنگاران و مصاحبه نیمه تمام!

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: عملکرد ایران در بازی رفت برنامه‌های ازبکستان را مختل کرد و در بازی برگشت هم با تمرکز کامل به میدان می‌رویم تا سه امتیاز بازی را در ایران بگیریم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) کارلوس کی‌روش صبح امروز (یکشنبه) پیش از شروع تمرینات تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران مصاحبه نیمه‌تمامی را انجام داد!

 

او در ابتدا گفت: بازی بسیار سختی را در برابر ازبکستان خواهیم داشت. ازبک بهترین تیم گروه ماست. این تیم بازی‌هایش را خوب شروع نکرد. آنها در بازی رفت سعی داشتند نتیجه‌ی موفقیت‌آمیزی را در خانه بگیرند اما تیم ایران با تمرکز کامل برابرشان ظاهر شد.

 

وی افزود: ازبکستان خیلی جنگجویانه بازی می‌کرد اما نوع بازی تیم ایران برنامه‌هایشان را مختل کرد و نتوانستند امتیازی در آن بازی بگیرند اما در ادامه‌ی رقابت‌ها ازبک‌ها توانستند جبران کنند و در چند بازی گذشته نتایج خوبی گرفتند

 

کی‌روش گفت: بازی پیش رو در کشور ما برگزار می‌شود؛ دیداری که تیم ایران حتما باید برنده آن باشد و با تمرکز کامل بازی خواهیم کرد تا هر سه امتیاز آن را بگیریم.

 

به گزارش ایسنا، هنگامی که کی‌روش در حال صحبت کردن بود، هجوم میکروفن خبرنگاران تلویزیونی و برخی موبایل‌هایی که مقابل صورت کی‌روش گرفته شده بود باعث شد تا او به شدت ناراحت شود و از خبرنگاران تلویزیونی بخواهد به شکل بهتری بایستند. او همین‌طور که ناراحتی‌اش را بیان می‌کرد ناراحت‌تر شد و به یکباره جمع را ترک کرد!

دیدگاه شما