تازه های سایت

کد مطلب: 43587
28. مهر 1399 - 8:30
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار بیماران فوت شده از ویروس کرونا در استان به ۷۳۵ نفر رسید و در شبانه روزگذشته۱۱ بیمار کرونایی در استان جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو،دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در شبانه روز گذشته ۷۹ نفر بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

او با بیان اینکه بیماران بستریشده از ویروس کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون در استان به ۵ هزار و ۴۵۵ نفر رسیده است افزود: در شبانه روزگذشته ۱۱ بیمار کرونایی در استان جان باختند و شماربیمار فوت شده از این ویروس در استان به ۷۳۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه بیشترین آمار مبتلایان به خاطر حضور در ا جتماعات مبتلا شده اند اظهار داشت:  دیروز ۶۰۲ بیمار با علائم تنفسی به مراکز بهداشتی استان مراجعه کردند و هم اکنون ۱۶ نفر بیمار کرونایی استان در بخش ICU و ۳۳ نفر هم در وضعیت وخیم بیماری قرار دارند.

طاهری با اشاره به بهبود ۴ هزار و ۳۰۳ نفر از بیماران کرونایی بستری شده استان از ابتدای شیوع این بیماری ادامه داد: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۱۳۵ نفر، بهار ۳۴۴ نفر، تویسرکان ۳۰۱، رزن و درگزین ۲۷۷ نفر، فامنین ۸۳، کبودراهنک ۳۵۴ نفر،   ملایر هزار و ۴۳ نفر، نهاوند ۵۶۷ نفر، همدان ۲ هزار و ۱۹۳ و  ۱۵۸ نفر هم از خارج استان به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ دربیمارستان‌های ما بستری شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما