تازه های سایت

کد مطلب: 43570
27. مهر 1399 - 8:28
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا با ۶۷ مورد قطعی بستری شده در استان به ۵ هزار و ۳۷۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی روز‌های اخیر شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا رو به افزایش است و  تنها در ۲۴ ساعت ۶۷ بیمار قطعی به ویروس کرونا و نیازمند به بستری در استان داشته ایم.

او با بیان اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع آن به ۵ هزار و ۳۷۵ نفر رسیده است افزود: ۴ هزار و ۲۷۶ نفر از این بیماران از بیمارستان‌ها مرخص و ۷۲۴ نفر از آن‌ها جان باخته اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار کرونایی در استان جان باختند و هم اکنون از بیماران کر.نایی بستری شده در استان  ۳۹ نفر در وضعیت وخیم کرونایی قرار دارند، ۱۴ نفر هم در بخش ICU بستری هستند.

طاهری از افزایش علائم ویروس کووید ۱۹ بین مردم خبر داد و گفت: تنها طی دیروز ۵۰۱ نفر هم با علائم مشکوک به کرونا ویروس در استان به مراکز بهداشتی مراجعه کرده اند.

طاهری با اشاره به بالا رفتن شمار بیمارا ن کرونایی در شهرستان‌های همدان و ملایر ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های اسدآباد ۱۲۴ نفر، در بهار ۳۴۲ نفر، تویسرکان ۲۹۷ نفر، در رزن و درگزین ۲۷۶ نفر، در فامنین ۸۱ نفر، در کبودراهنگ ۳۴۸ نفر، در ملایر هزار و ۲۵ نفر، در نهاوند ۵۵۳ نفر و در همدان ۲ هزار و ۱۷۳ نفر به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و بستری شده اند.

او اضافه کرد: تاکنون ۱۵۶ مسافر بستری شده از ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان داشته ایم.

انتهای پیام

دیدگاه شما