تازه های سایت

کد مطلب: 43551
24. مهر 1399 - 19:30
به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی انجام شد؛
پلمپ ۴ مرکز بازی های رایانه ای و باشگاه ورزشی در نهاوند
علی احسان خویشوند گفت: دو مرکز بازی های رایانه ای و دو باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی ستاد کرونا شهرستان پلمپ شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خویشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به ابنکه شهرستان نهاوند در وضعیت بحرانی و قرمز کرونایی قرار دارد در ستاد کرونا این شهرستان تصمیماتی برای کاهش تعداد مبتلایان اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: همه اصناف و مراکزی که محل تجمع هستند باید مصوبات را برای حفظ جان شهروندان اجرایی کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: دو باشگاه ورزشی بانوان و آقایان به علت بی توجهی به مصوبات ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا و فعالیت غیر مجاز با حضور مسئولان مربوطه پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه در شرایط مناسبی قرار نداریم، گفت: باید همه با درک این شرایط به بهتر شدن اوضاع کمک کنیم تا از این موج کرونا هم عبور کنیم و طبق قانون با کسانی که مصوبات را نادیده بگیرند برخورد می شود.

خویشوند اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا فعالیت باشگاه های ورزشی ممنوع می باشد و متصدیان این باشگاه ها باید این مورد را رعایت کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در ادامه افزود: مراکز بازی های رایانه ای که معمولا کودکان از آنها استفاده می کنند یکی دیگر از مکان هایی است که می تواند زنجیره انتقال کرونا را تکمیل کند به همین دلیل باید دستورات بهداشتی به شدت اجرا شود.

وی بیان کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان دو مرکز بازی های رایانه ای در نهاوند به دلیل عدم رعایت دستورات بهداشتی پلمپ شدند.

خویشوند اظهار داشت: این پلمپ ها در راستای اجرای محدودیت های جدید اعلام شده توسط ستاد استانی پیشگیری از کرونا انجام می شود و نظارت ها تداوم دارد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان گفت: نظارت ها بر رعایت دستورات بهداشتی جدید توسط کارشناسان و بازرسان این مرکز ادامه دارد و از شهروندان درخواست داریم ضمن رعایت دستورات بهداشتی تخلفات را به مرکز بهداشت نهاوند گزارش دهند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما