تازه های سایت

کد مطلب: 43533
20. مهر 1399 - 8:51
با توجه به احتمال ابتلا به کرونا در جایگاه های سوخت شهرستان نهاوند به عنوان مراکز تجمع جمعیتی محدودیت های برای سوخت گیری در این شهرستان اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، وضعیت بحرانی و قرمز شهرستان نهاوند به دلیل شیوع گسترده ابتلا به کرونا در روزهای اخیر با افزایش ابتلا و مرگ و میر شهروندان همراه بوده است.

به همین دلیل ستاد کرونا این شهرستان محدودیت های مختلفی را برای کاهش ابتلا به این بیماری مصوب کرد و این محدودیت ها از امروز اجرایی می‌شوند.

جایگاه های سوخت شهرستان به عنوان یکی از مراکز تجمع جمعیتی و مکانی که احتمال ابتلا به کرونا در آنها بالا است برای اجرای دستورات بهداشتی مورد تاکید ستاد کرونا قرار گرفته است.

امروز ناصری فرماندار و رئیس شرکت نفت شهرستان از جایگاه‌های سوخت سطح شهر بازدید کردند و بر رعایت دستورات بهداشتی در این مکان ها تاکید و به کسانی که دستورات بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکراتی داده شد.

بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان هرگونه سوخت‌گیری بدون دستکش ممنوع می‌باشد و جایگاه ها ملزم به انجام پروتکل های بهداشتی هستند.

طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جایگاه‌داران باید مشتریان را نسبت به استفاده از دستکش یا نایلون در هنگام سوخت گیری توجیه کنند در غیر این صورت سوخت به آنان تحویل داده نخواهد شد.

مسئول اجرای این دستورات شرکت نفت نهاوند است و با جایگاه‌داران متخلف نیز برخورد جدی خواهد شد.

همچنین قرار است برای کاهش تردد ها طرح ترافیک در شهرستان اجرا شود.

شهرستان نهاوند بعد از شهرهای همدان و ملایر بیشترین آمار بیماران کرونایی در استان را دارد و طبق آمار اعلامی تاکنون بیش از یک هزار و ۱۳۴ بیمار کرونا مثبت شامل مثبت بستری و سرپایی در این شهرستان شناسایی شده اند.

دیدگاه شما