تازه های سایت

کد مطلب: 43511
18. مهر 1399 - 8:21
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به رشد صعودی میزان مبتلایان به بیماری کرونا با محدودیت در تخت‌های ویژه بیمارستانی مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با توجه به محدودیت در تخت‌های بیمارستانی از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی از جمله زدن ماسک، شستشوی متناوب دست‌ها و حفظ فاصله فیزیکی علوم پزشکی را در کنترل بیماری یاری دهند.

وی درباره آخرین وضعیت و آمار بیماران کرونایی در همدان گفت: چهار هزار و ۸۳۵ تن در این استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد سه‌هزار و ۹۰۹ تن بهبود یافتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه روند مراجعه بیماران به بیمارستان ها افزایشی است، اضافه کرد: ۳۲ تن در ۲۴ ساعت گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها پذیرش شدند.

دکتر طاهری گفت: یک هزار و ۹۶۴ تن در شهرستان همدان، ۹۱۱ تن در ملایر، ۵۰۰ تن در نهاوند، ۳۱۶ تن در شهرستان بهار، ۳۱۵ تن در کبودراهنگ، ۲۵۷ تن در تویسرکان، ۲۳۶ تن در ۲ شهرستان رزن و درگزین، ۱۱۸ تن در اسدآباد و ۷۱ تن در فامنین به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۶۴۹ تن از بیماران مبتلا به کرونا در این استان جان باختند همچنین ۱۴۷ تن از بیماران مبتلا به این ویروس مربوط به خارج از استان هستند که در همدان بستری شدند.

دیدگاه شما