تازه های سایت

کد مطلب: 43497
16. مهر 1399 - 8:17
فرماندار نهاوند با اشاره به وضعیت کرونا طی هفته اخیر خطرناک تر شده و شرایط خوبی در شهرستان وجود ندارد گفت: امروز همه برای مقابله با کرونا باید پای کار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، مراد ناصری در جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند اظهار کرد: متاسفانه با وجود همه مشکلاتی که بیماری کرونا برای مردم بوجود آورده اما هنوز عده ای به صورت طور جدی حاضر به پذیرش آن به عنوان یک بحران نیستند.

وی با بیان اینکه عادی پنداشتن اوضاع از دید مردم، اصلا نشانه خوبی نیست و عواقب خوبی در بر ندارد  افزود: مردم باید خطر کرونا را درک کنند و در مقابل نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس مسئولیت نمایند.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه شرایط شهرستان در بحث کرونا عادی نیست افزود: شرایط امروز کرونا یک شرایط بحرانی است و در چنین موقعیتی مدیران باید بتواند بحران را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا طی هفته اخیر خطرناک تر شده و شرایط خوبی در شهرستان وجود ندارد ادامه داد: امروز همه برای مقابله با کرونا باید پای کار باشند.

ناصری اضافه کرد: در شرایط موجود لازم است که یکی از دستور کارهای جلسه شورای فرهنگ عمومی موضوع مقابله با کرونا و بررسی راهکارهای لازم فرهنگی برای مقابله با آن باشد.

وی تاکید کرد: برای این منظور از این به بعد نماینده کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی در قرارگاه زیستی حضور داشته باشد.

فرماندار نهاوند حفظ سلامتی مردم را از اولویت‌های مسئولین عنوان کرد و افزود: حفظ سلامت مردم برای مسئولان یک اصل مهم بوده و پروتکل‌های بهداشتی نیز به منظور حفظ سلامت جامعه تدوین شده است، برای کنترل کرونا به همکاری و همراهی بیشتر مردم نیازمندیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما