تازه های سایت

کد مطلب: 43477
15. مهر 1399 - 8:52
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: از فردا /سه‌شنبه/ دمای هوای نقاط مختلف استان کاهش می‌یابد و در آخر هفته، هوای سرد در انتظار همدانی‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری شکیب افزود: تا چند روز آینده با سرد شدن هوا در برخی از نقاط استان همدان گاهی دما به صفر درجه سانتیگراد می رسد و دما بین هفت تا هشت درجه سانتیگراد تا پایان هفته کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در سامانه بارشی روز گذشته در کرفس، شیرین سو و درگزین به میزان چهارمیلی متر و در همدان بیش از یک میلی متر بارش باران گزارش شده است و در اغلب نقاط استان بارش ها کمتر از چهارمیلی متر است.

باقری شکیب گفت: امروز و فردا در برخی مناطق احتمال بارش هایی به صورت رگبار موقتی و پراکنده و از روز چهارشنبه در بخش هایی از شمال استان انتظار بارش های خفیف وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر هم وزش باد شدید پیش بینی می شود ادامه داد: روز گذشته سرعت وزش باد در فامنین تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید. 

باقری شکیب اضافه کرد: تغییرات دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین هشت تا ۲۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود و همدان به نوعی خنک ترین ایستگاه گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: نهاوند و اسدآباد در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین شهرستانهای استان گزارش شدند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

دیدگاه شما