تازه های سایت

کد مطلب: 43449
13. مهر 1399 - 8:13
رئیس مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند از توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی از سوی این آستان در بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، وهاب رضایی‌مفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم کمک‌های مومنانه به مردم نیازمند شهرستان نهاوند ۴۰۰ بسته معیشتی که با همکاری خیرین تهیه شده است از سوی آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) بین مردم نیازمند توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی بسته‌های تهیه شده ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است که شامل برنج، روغن، مرغ و گوشت و دیگر اقلام ضروری است که متناسب با نیاز خانوارها تهیه و بسته‌بندی شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند گفت: این کمک‌ها دهمین مرحله کمک‌های مومنانه است که از ابتدای شروع کرونا با همکاری گروه‌های جهادی، خیرین و آستان مقدس صورت گرفته و بین خانواده‌هایی که شناسایی شده‌اند توزیع شده است.

وی در خصوص گروه‌هایی که در زمینه آماده‌سازی کمک مومنانه مرحله دهم مشارکت داشتند گفت: در مرحله دهم این کمک‌ها جمعی از خیرین، گروه رسانه ای جهادی عقیق ۳۱۳، گروه فرهنگی جهادی سردار سلیمانی،گروه های جهادی عمار، شهید امیدی، فاطمه الزهرا(س)، پایگاه بسیج خواهران شاهد و مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد همکاری داشته‌اند.

رضایی‌مفرد در پایان گفت: با توجه به تداوم کمک‌های مومنانه، از خیرینی که دارای نذوراتی هستند و یا قصد دارند در این امر خیر مشارکت دارند درخواست می شود آن را به دفتر آستان مقدس تحویل داده و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۳۰۸۲ واریز کنند.

دیدگاه شما