تازه های سایت

کد مطلب: 43365
7. مهر 1399 - 7:03
رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی و دستگیری گرداننده کانال همسریابی در شهرستان نهاوند ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهاوند کانالی با عنوان همسریابی که اقدام ‌به انتشار تصاویر مبتذل و محتوای خلاف عفت عمومی می کرد، شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌هاى صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد ، متهم با انتشار محتوای مبتذل و خلاف عفت عمومی به دنبال افزایش تعداد اعضای کانال و به دست آوردن اطلاعات شخصی کاربران بود، سپس با این اطلاعات اقدام ‌به کلاهبرداری و اخاذی از آنها می کرد.

سرهنگ سرخوش نهاد گفت: کارشناسان پلیس فتا نهاوند با به ‌‌کارگیری روش‌های فنی و تخصصی‌ و پیگیری‌های شبانه ‌روزی گرداننده این کانال که فردی 21 ساله بود را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان همدان بیان داشت: کاربران فضای مجازی بایستی از انتشار هر گونه عکس و یا اطلاعات شخصی در فضای مجازی خودداری نمایند، چراکه کلاهبرداران و سودجویان با استفاده از این اطلاعات می توانند اقدام به ایجاد مزاحمت و اخاذی از آنها نمایند.

این مقام مسئول ضمن اعلام آمادگی پلیس فتا در راستای ارائه مشاوره حضوری به افراد گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  لینک ثبت گزارش‌های مردمی به پلیس فتا گزارش دهند.

دیدگاه شما