تازه های سایت

کد مطلب: 43358
6. مهر 1399 - 9:01
پیشکسوت استقلال گفت: پاختاکور از نظر فیزیکی، فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال بود و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  سیروس دین‌محمدی اظهار داشت: پاختاکور عملکرد خیلی خوبی در دیدار شب گذشته با استقلال داشت و توانست در مالکیت، تیمِ برتر میدان باشد.

وی افزود: داور می‌توانست پس از خوردن توپ به دستان مدافع پاختاکور به سود استقلال پنالتی بگیرد و به این تیم شانس تساوی را بدهد اما با اشتباه مسلم خود دستور به ادامه بازی داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پاختاکور از نظر فیزیکی،  فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال نمایش داد و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

دین‌محمدی تصریح کرد: در تورنمنت‌هایی همچون لیگ قهرمانان آسیا که همه تیم‌ها تا بُن دندان مسلح هستند باید فاصله نفرات اصلی و ذخیره کم باشد اما متاسفانه نفراتی که روی نیمکت استقلال حضور داشتند از نظر فنی اختلاف زیادی با بازیکنان فیکس داشتند و دست «مجید نامجومطلق» بسته بود.

وی در پایان گفت: مدیریت باشگاه استقلال یا باید از «مجید نامجومطلق» حمایت کرده و از او به عنوان سرمربی فصل آینده استفاده کند یا به دنبال گزینه دیگری بوده و مربی را به خدمت بگیرد که بتواند فصل آینده آبی‌پوشان را به افتخارات با ارزش برساند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما