تازه های سایت

کد مطلب: 43236
29. شهريور 1399 - 8:14
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند از توزیع اقلام ضدعفونی‌کننده و گندزدا بین مدارس شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نسرین ساکی از تهیه و توزیع اقلام ضدعفونی‌کننده و گندزدا بین مدارس شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 ساکی اظهار داشت: طی روزهای اخیر اقلام ضدعفونی‌کننده و گندزدا شامل مایع دستشویی و وایتکس توسط اداره آموزش و پرورش نهاوند تهیه و کار توزیع آن بین سایر مدارس شهرستان آغاز گردیده است.

وی افزود: این اقلام جدای از سرانه‌ی بهداشتی است که به صورت جداگانه به حساب مدارس واریز شده است و خودِ مدیران اقدام به خرید اقلام بهداشتی و موادگندزدا نموده‌اند.

ساکی اظهار داشت: بخش اعظم اعتبار این اقلام، از محل اعتبارات بهداشتی اداره کل آموزش و پرورش استان و بخشی نیز از محل کمک‌های خیّرین گرامی تامین گردیده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی نهاوند با بیان اینکه مدارس شهرستان به صورت مستمر از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی مورد بازدید قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: به خانواده‌های محترم اطمینان خاطر می‌دهیم که از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تامین سلامت دانش‌آموزان استفاده خواهیم کرد.

 

دیدگاه شما