تازه های سایت

کد مطلب: 43181
25. شهريور 1399 - 8:50
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۱۶ متهم و کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری ۱۶ متهم و کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت ماموران انتظامی شهرستان نهاوند با انجام طرح‌ا و عملیات‌های مختلف، 9 نفر را در حوزه مواد مخدر، چهار نفر را در رابطه با سرقت و سه نفر را در خصوص سایر جرایم دستگیر و به یگا‌ های انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی، دو فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت معابر از جمله نتایج اقدامات ماموران انتظامی در ۴۸ ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه سه سارق سابقه‌دار سیم برق  نیز با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به دام افتادند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح  شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ساکی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی و پیگیری‌های مستمر، سه نفر در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، حدود ۵۰ متر سیم هوایی مربوط به اداره برق، یک عدد قیچی مخصوص سیم بری و یک عدد تبر مخصوص قطعه قطعه کردن سیم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به سه فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند و پرونده با حضور نماینده حقوقی اداره برق به دادسرا ارسال و سارقان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام

دیدگاه شما