تازه های سایت

کد مطلب: 43151
23. شهريور 1399 - 8:55
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از رسیدگی به ۵۳۵ پرونده تخلف کالا و خدمات از سوی اداره تعزیرات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، قاسم بازدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۳۵ فقره پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و  بهداشت توسط تعزیرات حکومتی این شهرستان مود رسیدگی قرار گرفت.

وی گفت: در حوزه کالا و خدمات ۲۲۴ فقره پرونده تخلف به این اداره ارسال شده که پس از بررسی به ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند ادامه داد: از این مبلغ بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال یعنی ۷۰ درصد به صورت نقدی و مابقی به صورت اقساط در حال وصول است.

وی افزود: در حوزه قاچاق کالا نیز ۶۱ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و در مجموع به پرداخت ۲۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند که از این مبلغ بیش از ۵۰ درصد وصول شده است.

بازدار گفت: در حوزه بهداشت نیز طی مدت یاد شده ۲۵۰ فقره پرونده تخلف مورد رسیدگی قرار گرفته که به پرداخت ۶۰۱ میلیون ریال جزای نقدی ‌محکوم شده و تاکنون بالغ بر نیمی از آن وصول شده است.

وی به دیگر تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: با تلاش اداره صمت و حمایت‌های بی‌شائبه سربازان گمنام امام زمان (عج) یک هزار و ۷۶۳ حلقه لاستیک دولتی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال که خارج از شبکه توزیع کالا عرضه شده بود کشف و به این اداره ارجاع شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند با بیان اینکه متخلفان به پرداخت جریمه محکوم شدند و پرونده نیز در مرحله پایانی رسیدگی قرار دارد در پایان بیشترین تخلفات را در حوزه کالا و خدمات، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت موازین بهداشتی دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما