تازه های سایت

کد مطلب: 43119
20. شهريور 1399 - 8:08
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به زودی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از توابع استان همدان در بخش تجهیزات و نیروی انسانی رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، قاسم جان بابایی در سفر به شهرستان نهاوند بیان کرد: باید مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند کم شود بنابراین به زودی مشکلات کمبود پزشک متخصص، کمبود دستگاه سی.تی.اسکن، دستگاه ام.ار.آی و کمبود آمبولانس رفع می‌شود.

وی افزود: همچنین به زودی نسبت به تجهیز ۲ بیمارستان آیت الله قدوسی و علیمرادیان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز آنها اقدام می‌شود.

معاون وزیر بهداشت از اعزام پزشک عفونی در آینده‌ای نزدیک به نهاوند خبر داد و گفت: سی.تی.اسکن بیمارستان شهید قدوسی و علیمرادیان نیز به روز می‌شوند.

مراد ناصری فرماندار نهاوند هم گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان هزینه شده که این امر موید توجه ویژه دولت به نهاوند است.

رشید حیدری مقدم رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این سفر بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن نهاوند در مجاورت استان‌های لرستان و کرمانشاه، بخش بهداشت و درمان این شهرستان به بیماران این استان‌ها نیز خدمات رسانی می‌کند بنابراین بخش سلامت و درمان نهاوند نیازمند توجه بیشتری است.

دیدگاه شما