تازه های سایت

کد مطلب: 43116
20. شهريور 1399 - 5:12
مراسم گرامیداشت سردار پرافتخار شهرستان نهاوند شهید محسن امیدی و رونمایی از کتاب خاطرات همسر این شهید والامقام در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اولین مراسم گرامیداشت سردار عاشورایی حاج محسن امیدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با سخنرانی سردار آبنوش در نهاوند برگزار می‌شود.

در این مراسم با حضور خانواده شهید، همرزمان و مسئولان شهرستان نهاوند از کتاب “هما” رونمایی می شود.

این کتاب حاوی خاطرات “هما شالباف زاده”همسر فداکار سردار شهید حاج محسن امیدی از فرماندهان نهاوندی لشکر سرافراز انصارالحسین (ع) استان همدان است.

این مراسم پنجشنبه ۲۰ شهریور همزمان با سالروز شهادت شهید امیدی از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات مصلی نماز جمعه نهاوند با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

سردار شهید محسن امیدی از فرماندهان شجاع و از شهدای سرافراز شهرستان نهاوند است که پس از انقلاب به عضویت سپاه پاسداران درآمد و با فرماندهی در گردان های حر و حضرت علی اکبر و در تیپ انصار همدان در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشت.

این فرمانده دلاور در علمیات ۲۰ شهریور سال ۶۵ در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از چندین سال تفحص شد و به آغوش وطن بازگشت.

میزان ارادت و عشق و دوستی رزمندگان نهاوندی به این شهید والامقام به حدی بود که شهید بزرگوار و سرافراز حاج میرزا محمد سلگی وصیت کردند که پیکر مطهرشان در کنار شهید امیدی به خاک سپرده شود.

 

دیدگاه شما