تازه های سایت

کد مطلب: 42975
10. شهريور 1399 - 8:51
زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جهانشیر در آیین نکوداشت مرحوم بابک علیمرادیان فرزند خیر نیک‌اندیش حسین علیمرادیان که با حضور امام جمعه نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شوراسلامی برگزار شد ضمن تسلیت تاسوعای حسینی و تقدیر از همراهی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و امام‌جمعه نهاوند در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در شهرستان، گفت: امیدواریم بتوانیم هر آنچه شایسته رزش و جوانان نهاوند است را به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به جایگاه خانواده علیمرادیان در توسعه ورزش نهاوند، گفت: خیر بزرگی چون آقای علیمرادیان قلبشان برای خدمت می‌تپد و تاریخ نمی‌تواند اسم این عزیزان را از صفحه روزگار محو کند.

جهانشیر، افزود: امیدواریم با یاری خداوند هرچه که شایسته است برای ما رقم بخورد و پرچم این نظام با دستان مبارک مقام معظم رهبری به صاحب اصلی‌اش حضرت امام زمان(عج) برسد.

گفتنی است در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار نهاوند و جمعی از مدیران شهرستان و اعضای سمن‌های جوان نهاوند از خانه باستانی بازدید و زمین فوتبال ساحلی مرحوم بابک علیمرادیان را به بهره‌برداری رسانند.

درحال حاضر توسعه و فعال شدن رشته فوتبال، کشتی و والیبال ساحلی و همچنین کبدی در دستور کار ورزش و جوانان شهرستان نهاوند است.

دیدگاه شما