تازه های سایت

کد مطلب: 42856
30. مرداد 1399 - 16:53
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در شهرآورد حریفی به نام پرسپولیس را پیش‌رو دارد اما به نظر من آبی‌پوشان از رقیب سنتی خود جلوتر هستند و در این جدال می‌توانند به برتری برسند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «علی‌رضا اکبرپور» اظهار داشت: بازیکنان استقلال در دیدار با پیکان نسبت به گذشته افت فاحشی داشتند و شاید به این دلیل بود که بیم از مصدومیت داشتند.

وی افزود: پیکان برای فرار از سقوط نهایت تلاش خود را به کار بسته بود و آنها تحت هیچ شرایط دوست نداشتند در این جدال ببازند تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید شاهین را شکست دهد تا کارش برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به مشکل نخورد چرا که در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

اکبرپور تصریح کرد: استقلال در شهرآورد پرسپولیس را پیش رو دارد اما به نظر من آبی‌پوشان از رقیب سنتی خود جلوتر هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانند در این جدال به برتری برسند.

وی تاکید کرد: جام حذفی برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و «فرهاد مجیدی» می‌خواهد یک جام را برای ‌آبی‌ها به ارمغان آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با غلبه بر شاهین با روحیه زیادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و امیدوارم در این جدال مصدومیتی برای بازیکنان استقلال رخ ندهد.

 
منبع: ایرنا

دیدگاه شما