تازه های سایت

کد مطلب: 42833
29. مرداد 1399 - 8:53
در آستانه ماه عزای حسینی تعدادی از هیئت‌های نهاوند برای برگزاری مراسم عزاداری در حال آماده‌سازی مکان‌های روباز طبق دستورات ستاد مقابله با کرونا هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  ماه محرم که فرامی‌رسد دل‌های عاشقان اهل‌بیت حال و هوای دیگری دارد و به‌رسم هرساله مردم خود را برای اقامه عزاداری آماده می‌کنند.

امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور، هیئت‌ها خود را برای برگزاری عزاداری با عمل به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا آماده می‌کنند.

هیئت‌های نهاوند خود را ملزم به رعایت دستورات بهداشتی می‌دانند و همواره نشان داده‌اند که پای‌کار هستند و این موضوع را در انجام چندین مرحله کمک مومنانه نشان دادند.

ستاد مقابله با کرونا امسال برای عزاداری‌ها پروتکل‌هایی معین کرده است و سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند نیز این دستورات را به هیئت‌ها ابلاغ کرده و جلسات توجیهی برگزار کرده است.

هیئتی‌های نهاوند امسال هم می‌خواهند عزاداری کنند و هم برای حفظ سلامت عزاداران برنامه‌ریزی کردند.

یکی از الزامات ستاد کرونا برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های روباز است و هیئت‌های نهاوند نیز این روزها سخت مشغول کار هستند تا وارد ماه محرم شوند.

جوانان مؤمن هیئات مذهبی نهاوند با نصب پرچم عزا و پارچه‌های سیاه در مدارس محل برگزاری عزاداری‌ها و مکان‌های تعیین‌شده عشق با سالار شهیدان را به همگان نشان می‌دهند.

در ادامه تصاویری از آماده‌سازی مکان‌های عزاداری در نهاوند را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه شما