تازه های سایت

کد مطلب: 42782
26. مرداد 1399 - 8:33
استاندار همدان از کاهش بیش از ۶۰ درصدی مبتلایان جدید به ویروس کووید ۱۹ در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی کرونا با رئیس جمهور گفت: طی هفته‌ی گذشته شمار مبتلاان جدید به ویروس کرونا در استان در مقایسه با هفته‌های پیش از آن به یک سوم رسید.

او با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها باعث شد تا روند شیوع ویروس کرونا در استان کند شود افزود: هم اکنون ۲ شهرستان تویسرکان و بهار استان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

استاندار همدان بیان کرد: بر اساس آخرین آمار منتشر شده ستاد ملی کرونا شهرستان‌های همدان، ملایر، رزن، درگزین و کبودرآهنگ در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسدآباد، نهاوند و فامنین در وضعیت زرد قرار دارند.

شاهرخی ادامه داد: اگر چه افراد مبتلای جدید به ویروس کرونا از روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ نفر به روزانه ۲۰ تا ۳۰ نفر رسیده است، ولی اگر کوچک‌ترین کم توجهی در اجرا نکردن پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم و تجمعات را افزایش دهیم دوباره در شرایط پیک شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار می‌گیریم

تعداد مبتلایان کرونا به سه هزار و ۳۵۵ نفر رسیده است

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا از اسفند تا کنون به سه هزار و ۳۵۵ نفر رسیده است.

 منوچهر کرمی رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا از اسفند تا کنون به سه هزار و ۳۵۵ نفر رسیده است. 

او در ادامه بیان کرد: رزن ۱۲۷، کبودراهنگ ۲۰۲، فامنین ۳۷، بهار ۲۴۷، همدان ۱۴۵۰، اسد آباد ۱۰۱، تویسرکان ۱۵۱، ملایر ۵۶۳، نهاوند ۳۷۴  بیمار مبتلا به  کرونا ویروس به ثبت رسیده است.

 رئیس مرکز بهداشت استان همدان: تعدادمسافران مبتلا  به بیماری کرونا در استان همدان نیز ۱۰۳نفر رسیده است.

کرمی تاکید کرد:متاسفانه تعداد جان باختگان به بیماری کرونا ۴۳۰ نفر به ثبت رسیده است.

او گفت: رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان الزامی است.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان تاکید کرد:حاضر نشدن در مکان‌های شلوغ و رعایت کردن نکات بهداشتی تنها راه مبارزه با بیماری کرونا است.

دیدگاه شما