تازه های سایت

کد مطلب: 42718
21. مرداد 1399 - 8:01
جلسه شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار دفاع مقدس شهرستان نهاوند با حضور سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس استان همدان و اعضا در شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در این ستاد گفت: امنیتی که امروز ما داریم مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید آثار این بزرگواران حفظ شده و به نسل‌های بعد منتقل شود.

ناصری اظهار داشت: همه مناسبت‌های ملی و مذهبی دارای رازهای نهفته‌ای هستند که دست ما مسئولین امانت است و باید امانتدار خوبی باشیم.

وی گفت: امنیتی که امروز ما داریم مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید آثار این بزرگواران حفظ شده و به نسل‌های بعد منتقل شود.

فرماندار نهاوند افزود: ما باید امانتدار خوبی باشیم و آثار دفاع مقدس را بهتر از گذشته مستند و در اختیار نسل‌های دیگر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ما آینده سخت‌تری داریم و نسل نوجوان و جوان ما مستندات بیشتری نیاز دارد و باید تلاش کنیم این مستندات را بیشتر کنیم .

ناصری در ادامه گفت: ما سرمایه‌های بسیار بزرگی همچون سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» داریم که باید این سرمایه‌ها را قدر بدانیم و آثاری که آنان در سینه خود از زمان دفاع مقدس حفظ کرده‌اند را نشر دهیم.

وی با بیان اینکه هر گاه با سردار «سلگی» هم صحبت شدیم ما را به عملیات مرصاد برد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز عزیزانی که در سال‌های دفاع مقدس حضور داشتند، در قید حیات هستند اما اگر دیر بجنبیم چند سال آینده افسوس آنها را خواهیم خورد.

فرماندار نهاوند در ادامه در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: به طور قطع  برنامه‌های این هفته را همچون سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد و این هفته را گرامی خواهیم داشت و هرگونه همکاری با ستاد برگزاری برنامه‌های این هفته خواهیم داشت.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی امسال محرم متفاوت‌تری خواهیم داشت اما عزاداری‌هایمان را تعطیل نخواهیم کرد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما