تازه های سایت

کد مطلب: 42686
17. مرداد 1399 - 8:26
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پیامی درگذشت خیر مدرسه ساز حاج یوسف حیدری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، متن پیام محمد پورداود به شرح زیر است:

                        بسم الله الرحمن الرحیم 

یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللَّهَ وَلْتَنظُرْ نَفْسٌ مَّا قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَاتَّقُواْ اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ‏
اى کسانى که ایمان آورده ‏اید! از خداوند پروا کنید و هر کس به آن چه براى فرداى (قیامت) خود فرستاده است، بنگرد. باز هم از خدا پروا کنید که خداوند به آنچه انجام مى‏ دهید، به خوبى آگاه است (حشر/ ۱۸) 

  خبر درگذشت خیر نیک اندیش حاج یوسف حیدری که دلی به سان اقیانوس بی کران معنا داشت، مایه تاسف و تالم خاطر این جانب، همه ی  دوستداران تعلیم و تربیت و دانش آموزان دانش آموخته ی مدرسه حاج یوسف گردید.‌ 
  مرحوم حیدری عمر گران مایه خویش را صرف امور خیریه به ویژه عمل خیر مدرسه سازی نمود و تجلی بخش "و نکتب ماقدموا آثارهم" بود و سبکبال فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید عمل بر مجاز در او راه ندارد.
  این جانب ضمن تسلیت و تعزیت به مجمع خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان نهاوند، فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده آن فقید سعید، برای ایشان طلب رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.
              محمد پورداود 
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

دیدگاه شما