تازه های سایت

کد مطلب: 4264
18. آبان 1391 - 11:31
به گزارش سایت گرو :به نقل از مهر شهردار نهاوند با تاکید بر مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های شهری گفت: در اجرای پروژه های شهری تامین منابع مالی به تنهایی مشکل نیست.

 

به گزارش سایت گرو، نادر اسماعیلی بعدازظهر چهارشنبه در اولین جلسه هم اندیشی با نخبگان و اساتید دانشگاهای نهاوند اظهار داشت: تنها راه توسعه و پیشرفت نهاوند حمایت و شرکت مردم در نحوه مدیریت و مسائل مختلف شهر نهاوند است.

نادر اسماعیلی اظهار داشت: با تعامل سازنده شهروندان و سایر دستگاه ها می توان نهاوند را به سوی پیشرفت سوق داد.

وی با بیان اینکه امروز دیگر تنها منابع مالی مشکل گشا نیست، گفت: باید با تعامل سازنده ای شهروندان و سایر دستگاه ها شهر را به سوی پیشرفت هدایت کرد و دست در دست هم، آرزوی دیرینه شهروندان را که رساندن نهاوند به جایگاه واقعی آن است، تحقق بخشید.

وی اعتماد را از دیگر فاکتورهای پیشرفت کاری عنوان کرد و گفت: مدیریت در کارها باید به گونه ای اعمال شود که سهولت دستیابی به امکانات برای شهروندان ممکن شود و با کمترین آسیب، بیشترین بهره وری نتیجه دهد.

شهردار نهاوند افزود: خوشبختانه با همکاری و همدلی شورای اسلامی و شهرداری نهاوند این شهر در حال پیشرفت است و تلاش های ارزنده ای برای رفاه مردم در حال انجام است.

اسماعیلی با تاکید بر موثر بودن قوانین کمیسیون های ماده 100 در جلوگیری از وقوع برخی اقدامات غیر قانونی در زمینه شهرسازی، اظهار داشت: ساختمان ها باید با رعایت تمامی اصول و قوانین ساخته شوند.

شهردار نهاوند در این جلسه با انتقاد از تهیه طرح تفصیلی جدید شهر نهاوند گفت: اقدامات شورای عالی شهرسازی در خصوص طرح تفصیلی نهاوند به ضرر این شهر تمام می شود.

وی گفت: انتقادات و اعتراض شهرداری و شورای شهر نهاوند به تازه‌ترین تصمیم شورای عالی شهرسازی استان همدنا مبنی بر تغییر کاربری اراضی مناطق مختلف نهاوند و کوچک کردن محدوده شهری است.

شهردار نهاوند گفت: به طرح تفصیلی شهر نهاوند 90 مورد ایراد وارد است و تا این موارد برطرف نشود در جلسات کمیسیون شرکت نخواهم کرد.

دیدگاه شما