تازه های سایت

کد مطلب: 12659
5. شهريور 1392 - 10:10
شهردار نهاوند گفت: ساختمان دخانیات نهاوند با پرداخت 700 میلیون تومان به شهرداری نهاوند واگذار می شود

a3365e86-75c5-4592-93d8-8f0fc72eb2f6_20130718_083739

به گزارش پایگاه خبری گرو ، نادر اسماعیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند در شهرداری  از آخرین اقدامات و مراحل واگذاری ساختمان دخانیات نهاوند به شهرداری خبر داد و گفت: پیرو نامه ارسالی شرکت مخابرات برای تعیین قیمت کارشناسی ساختمان دخانیات این اقدام توسط کارشناسان رسمی انجام شد.

اسماعیلی گفت: ساختمان دخانیات که مساحت آب بیش از شش هزار متر مربع است در  اصلاحیه طرح تفصیلی شهر نهاوند به عنوان فضای سبز مشخص شده است و عملا این مکان کاربری فضای سبز دارد و هیچ گونه ارزش  و توجیه دیگری برای زمینه های دیگر ندارد.

وی افزود: قیمت مشخص شده این زمین توسط کارشناسان برای تملک آن توسط شهرداری و ایجاد میدان جدید مرکزی نهاوند و فضای سبز هفت میلیارد ریال است که توافقات ضمنی آن انجام شده و در روزهای آینده قرارداد واگذاری ساختمان دخانیات از طرف شرکت دخانیات نهایی می شود.

شهردار نهاوند گفت: نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی  با جدیت و تلاش مراحل قانونی و اقدامات اساسی در سطح دو وزارتخانه امور اقتصاد دارایی و وزارت صنایع را انجام داده است و استاندار همدان و فرماندار نهاوند نیز پیگیری لازم را برای تملک ساختمان دخانیات توسط شهرداری را انجام داده اند.

نادر اسماعیلی احداث میدان مرکزی جدید نهاوند در محل ساختمان دخانیات تحول و تغییر بزرگی در عرصه مبلمان شهری و اصلاح بافت فرسوده عنوان کرد و گفت: سالها طرح تغییر مبلمان شهری و احداث میدان مرکزی شهر نهاوند با بن بست روبرو بود اما با تخریب ساختمان دخانیات راه توسعه و پیشرفت شهر نهاوند هموار می شود.

اسماعیلی بیان داشت: از زمان مطرح شدن خبر احداث میدان جدید مرکزی نهاوند به جای ساختمان دخانیات بیش از یک سال می گذرد و مردم برای آغاز این عملیات بزرگ لحظه شماری می کنند و مسئولین ارشد شهرستان در تلاش هستند تا قبل از پایان سال فاز اول این طرح بزرگ انجام شود.

دیدگاه شما