تازه های سایت

کد مطلب: 42597
10. مرداد 1399 - 11:05
به مناسبت اعیاد قربان و غدیر مرحله جدیدی از اهدای کمک‌های مومنانه به نیازمندان در شهرستان نهاوند انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با توجه به نزدیک شدن به اعیاد بزرگ قربان و غدیر و فرارسیدن ماه محرم مرحله جدیدی از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

در مرحله اول اجرای رزمایش کمک های مومنانه مردم نهاوند با همکاری سپاه و بسیج شهرستان و با همت خیرین و ادارات مختلف صحنه های زیبایی از کمک به نیازمندان را خلق کردند.

 

 

در ایام پیش رو در چند مرحله کمک های مومنانه خیرین بین نیازمندان توزیع می‌شود و با توجه به فرارسیدن عید قربان توزیع بسته های گوشت قربانی در دستور کار قرار دارد.

 

 

با کمک خیرین یکی از پاساژهای نهاوند و با همکاری پایگاه بسیج اباصالح(عج) تعدادی لباس و پوشاک بین نیازمندان این پایگاه توزیع شد.

همچنین پایگاه علمی حضرت زکیه با همکاری سپاه شهرستان نهاوند نیز تعدادی بسته لوازم التحریر را توسط خیرین خریداری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

 

 

همچنین این پایگاه ۹ بسته معیشتی را پس از شناسایی خانواده های نیازمند به مناسبت عید قربان بین آنها توزیع کرد.

خیرین پایگاه زینبیه این شهرستان نیز ۱۲ بسته غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، سویا ماکارونی و قند را بین نیازمندان این پایگاه تقسیم کرد.

 

 

همچنین با کمک جهادگران قرارگاه شهید امیدی نهاوند چند سبد کالا بین نیازمندان منطقه پای قلعه توزیع شد.

همچنین چندین خانواده توسط پایگاه جهادی شهید ناصری در مناطق پای قلعه، شیخ منصور و دوخواهران نهاوند شناسایی شده اند که با توجه به وضعیت آنها با همکاری خیرین تلاش می شود ماهانه حمایت شوند.

 

 

در ایام عید غدیر و ماه محرم نیز با توجه به شرایط کرونایی و پیش بینی اینکه نذورات به سمت کمک به نیازمندان سوق داده شود، مراحل دیگری از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما