تازه های سایت

کد مطلب: 42586
9. مرداد 1399 - 10:11
بیژن حیدری داور دربی ۹۱ تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای یازدهمین بار صوت قضاوت یکی دیگر از دیدارهای تیم استقلال را می زند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گروبه نقل از سرویس ورزش مشرق - بیژن حیدری داور دربی ۹۱ تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای یازدهمین بار صوت قضاوت یکی دیگر از دیدارهای تیم استقلال را در حساس ترین بازی این تیم تا پایان فصل جاری خواهد دمید.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری را به عنوان داور دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان انتخاب کرده و قرار است این داور بازی ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه یازدهم مرداد را به همراه علی میرزابیگی و علیرضا ایلدروم سوت بزند.

بیژن حیدری تاکنون ۱۰ بار برای استقلال سوت زده که از این تعداد استقلال در پنج دیدار برنده از زمین خارج شده، ۴ بار مساوی کرده و دریک دیدار نیز تن به شکست داده است. استقلال با این داور تاکنون توانسته ۱۹ امتیاز کسب کند. اولین قضاوت بیژن حیدری برای تیم استقلال در لیگ پانزدهم در زمینه صبای قم بود که نتیجه آن دیدار ۱-۱ شده و آخرین دیداری که بیژن حیدری برای تیم استقلال سوت زد نیز در دئور برگشت دربی لیگ نوزدهم باز هم مساوی شد ولی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. لیست بازی هایی که استقلال با قضاوت بیژن حیدری برگزار کرده در ادامه می‌آید:

* لیگ پانزدهم؛ یک تساوی و ۲ برد!

صبای قم ۱ – استقلال ۱

استقلال ۳ – سیاه جامگان ۱

ماشین سازی تبریز ۰ – استقلال ۲

 

*لیگ هفدهم؛ ۲ برد و یک باخت!

فولاد خوزستان ۱ – استقلال ۴

پرسپولیس ۱ – استقلال ۰

استقلال ۱ – تراکتور ۰

 

*لیگ هجدهم؛ یک تساوی!

ذوب آهن ۲ – استقلال ۲

 

*لیگ نوزدهم؛یک برد و ۲ مساوی

تراکتور ۲ – استقلال ۴

ذوب آهن ۲ – استقلال ۲

پرسپولیس ۲ – استقلال ۲

ناگفته نماند؛ این داور هرگز مسابقات حساس تیم های استقلال و سپاهان را سوت نزده و این اولین بار است که در چنین دیداری برای این دو تیم سوت خواهد زد. دیداری که برای کسب سهمیه آسیایی این دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و به نوعی شش امتیازی محسوب می شود.

دیدگاه شما