تازه های سایت

کد مطلب: 42555
7. مرداد 1399 - 8:03
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: در مرحله اول اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن ۳۲۰ واحد به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا نثاری اظهار کرد: در مرحله اول اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن ۳۲۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن احداث و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

وی گفت: طرح اقدام ملی تولید مسکن با مشارکت اداره راه و شهرسازی شهرستان با واگذاری زمین‌های مورد نیاز مرحله اول انجام گرفت که در حال حاضر کار تسطیح  محل اجرای پروژه از سوی این اداره در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند ادامه داد: در مرحله اول اجرای این طرح کار بررسی شرایط لازم متقاضیان از بین مجموع نفرات ثبت نامی صورت گرفت که بر اساس آن ۳۲۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارهای مقدماتی اجرای طرح در حال انجام است افزود: نقشه ۳۲۰ واحد در بلوک‌های چهارطبقه‌ای روی پایلوت طراحی شده که به صورت انبوه‌سازی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

صدور پروانه ساخت؛ طی روزهای آینده

نثاری از صدور پروانه ساخت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: پیگیری‌ اخذ پروانه ساخت از سوی شهرداری انجام شده که پس از طی مراحل قانونی و طرح در کمیته ماده ۵ اداره کل راه و شهرسازی و رفع مشکلات پیش رو با آن موافقت به عمل آمده و از طریق شهرداری پروانه ساخت برابر نقشه‌های طراحی شده صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح  به هر متقاضی واحد مسکونی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ  ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله تعلق خواهد گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند ادامه داد: مدت زمان ساخت این واحدها ۲۴ ماهه بوده و با توجه به اینکه این طرح متقاضی‌محور است اتمام پروژه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

وی افزود: از مجموع ۳۲۰ واحد در دست اجرا ۲۷۴ واحد آن در ابتدای شهرک شهید حیدری که یکی از مرغوب‌ترین زمین‌های مسکونی است و ۴۶ واحد نیز اطراف میدان شهرک و جنب سالن ورزشی احداث خواهد شد.

نثاری به میزان آورده متقاضیان اشاره کرد و گفت: مبلغ آورده متقاضیان در مرحله اول از طریق پیامک و طی زمان معین اطلاع‌رسانی می‌شود که از متقاضیان انتظار می‌رود پیگیری‌های لازم را در زمان مقرر انجام دهند.

وی در پایان از ساماندهی افراد واجد شرایط جدید در قالب گروه‌های ساخت و خودمالک در آینده از طریق رسانه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما