تازه های سایت

کد مطلب: 42554
7. مرداد 1399 - 8:01
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: شمار بیماران کرونایی استان به 2 هزار و 906 نفر رسیده است و متاسفانه 348 نفر در استان فوت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، منوچهر کرمی گفت: با افزایش تعداد بیماران کرونایی استان همدان به ۲ هزار و ۹۰۶ نفر و شمار درگذشتگان از این بیماری به روزانه بین ۶ تا ۸ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهمترین عامل انتشار بیماری کووید ۱۹ است افزود: تاکنون در شهرستان‌های همدان هزار و ۲۳۳ نفر، در نهاوند ۳۵۹ نفر، در ملایر ۴۸۴ نفر، در کبودرآهنگ ۱۶۶ نفر، در فامنین ۳۲ نفر، در رزن ۱۱۰ نفر، در تویسرکان ۱۲۳ نفر، در بهار ۲۱۳ نفر، در اسدآباد ۹۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بقیه‌ی مبتلایان مسافران خارج از استان بوده اند.

کرمی از فوت ۳۴۸ نفر بر اثر ویروس کرونا در استان هم خبر داد و اظهار کرد: زدن ماسک و برگزار نکردن مراسم عزا و عروسی و همه‌ی اجتماعات موجب کاهش شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ می‌شود

بر اساس ستاد مقابله با کرونای کشور، شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و کبودراهنگ، وضعیت قرمز و ۵ شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما