تازه های سایت

کد مطلب: 4242
17. آبان 1391 - 7:30
سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: خیران نهاوندی 21 میلیون تومان برای تأمین جهیزیه مددجویان کمیته امداد پرداخت کردند.
سرپرست فرمانداری نهاوند:
خیران نهاوندی 21 میلیون تومان برای تأمین جهیزیه پرداخت کردند

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: خیران نهاوندی 21 میلیون تومان برای تأمین جهیزیه مددجویان کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار گرو:خدایار ظفری بعد از ظهردیروز در جلسه ستاد تأمین جهیزیه شهرستان نهاوند اظهار داشت: فرهنگسازی برای مشارکت در امور خیر می‌تواند موجب کاهش فقر و تنگدستی در بین افراد نیازمند به ویژه مددجویان کمیته امداد شود بنابراین یکی از وظایف مسئولان فرهنگی ارائه برنامه‌های مطلوب و اثرگذار برای افزایش مشارکت مردم به ویژه خیران است.

وی کمیته امداد را یکی از نهادها و یادگاران ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) خواند که با خدمات ارزشمندش توانسته چهره فقر و محرومیت را از بین افراد زیر پوشش خود بردارد.

سرپرست فرمانداری نهاوند به فعالیت‌‌های اثرگذار کمیته امداد نهاوند طی هفت ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: امسال 140 مورد جهیزیه توسط منابع داخلی و کمک خیران تأمین شد و تا پایان سال به 200 مورد افزایش می‌یابد.

به گزارش گرو وی از کمک 21 میلیون تومانی خیران در این نشست برای تأمین جهیزیه خبر داد و افزود: خیران نهاوندی به ویژه اصناف و اتحادیه‌های صنفی با پرداخت این مبلغ توانستند بخشی از نیاز مالی کمیته امداد را در تأمین جهیزیه برای افراد متقاضی واجد شرایط برآورده کنند.

ظفری از افزایش میزان مشارکت مردم به ویژه کشاورزان نهاوندی در پرداخت زکات در سال جاری سخن راند و اظهار داشت: هر زمان که به کمک مردم نیاز است مردم با تمام وجود وارد میدان شده و در کمک به اقشار آسیب‌پذیری اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند.

وی به کاهش چشمگیر طلاق در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: از آن جایی که افراد زیر پوشش این نهاد غالبا دارای تحصیلات هستند و سالانه توسط مسئولان واحدهای فرهنگی این نهاد آموزش‌های لازم را طی می‌کنند، آمار طلاق در بین آنان تقریباً به صفر رسیده است.

دیدگاه شما