تازه های سایت

کد مطلب: 42366
24. تير 1399 - 8:02
مدیرشرکت مخابرات منطقه همدان از نصب آنتن‌های همراه «BTS» به منظور پوشش بهتر تلفن همراه در روستای رزینی و عشوند نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدعلی گرزین از ارتقا و نصب آنتن‌های همراه «BTS» برای پوشش بهتر تلفن همراه در روستاهای رزینی و عشوند از توابع شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن بخش وسیعی از استان همدان در مناطق کوهستانی، گاهی در بعضی نقاط، عدم پوشش و آنتن‌دهی تلفن همراه و یا ضعف در حوزه اینترنت همراه مشاهده می‌شود که درصدد رفع آن بودیم.

وی بیان کرد: از آنجا که رفع این نقاط ضعف از اهداف مخابرات منطقه همدان است، در برنامه‌ای مدون، این نقاط به تدریج شناسایی و با نصب تجهیزات، به زیر پوشش آنتن می‌روند.

مدیرشرکت مخابرات منطقه همدان خاطرنشان کرد: در تازه ترین اقدام همکاران حوزه توسعه ارتباطات سیار، بانصب BTS پرقدرت در روستای عشوند از توابع شهرستان نهاوند، ضمن رفع مشکل آنتن دهی، اینترنت همراه نیز به ۳G ارتقاء یافته و در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با نصب دکل بلند پایه تیز در روستای رزینی از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند، ضمن تقویت آنتن دهی در این منطقه، اینترنت نیز به کیفیت ۳G رسیده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما