تازه های سایت

کد مطلب: 42296
18. تير 1399 - 8:34
یک منبع آگاه از دستگیری ادمین و تعطیلی دومین پِیج اینستاگرامی، تحت عنوان کراش یابی توسط سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، یک منبع آگاه از تعطیل شدن دومین پِیج کراش یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر از متلاشی شدن شبکه ترویج سبک زندگی غربی و پِیج کراش یابی (دوست یابی) با بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده در سطح شهرستان نهاوند تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن خبر داد.

این منبع آگاه افزود: این پِیج از طریق جذب دانش آموزان پسر و دختر در گروه های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری های وابسته به مبانی غرب می کردند که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

وی ضمن هشدار به والدین دانش آموزان جهت نظارت و توجه بیشتر به فعالیت های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می کنند نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که اولین پِیج کراش یابی نیز با هماهنگی و دستور دادستان محترم شهرستان در اسفندماه ۹۸ تعطیل و با ادمین آن برخورد قضایی صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما