تازه های سایت

کد مطلب: 42295
18. تير 1399 - 8:33
فرمانده سپاه نهاوند تأکید کرد
لزوم حضور مؤثر نیروهای انقلابی در فضای مجازی
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به اهمیت جنگ نوین امروزی در فضای مجازی و رسانه‌‌ها پرداخت و گفت: حضور در فضای مجازی امروز برای نیروهای انقلابی ضروری است و مقام‌معظم رهبری نیز درباره اهمیت ورود و فعالیت انقلابی در این فضا سفارش‌های زیادی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در جمع روحانیون شهرستان نهاوند با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرمود «هرگاه دشمن از شما تعریف کرد بدانید که راه را اشتباه می‌روید و هرگاه از شما عصبانی شد بدانید که مسیر درست را انتخاب کرده‌اید»، اظهار داشت: مسیر این نهاد ارزشمند، مسیر روشن و هدف آن هدف مقدسی است.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی نسل جوان امروز ما این است که باید از تاریخ این انقلاب بدانند و اطلاع داشته باشند، اینکه چگونه انقلاب به وجود آمده است، از حادثه‌هایی نظیر سوم خرداد، ۱۴ و ۱۵ خرداد، هفتم تیر، ۲۲ بهمن و ... باید درس بگیرند و در صحنه‌های آینده از این تجارب استفاده بهینه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: روحانیون عزیز می‌توانند در طول سال در مناسبت‌های ملی و رسمی ضمن تبیین موضوع، نسل جوان را نسبت به گذشته آگاه ساخته و مانع از انحراف فکری جوانان توسط شبکه‌های معاند شوند.

وی به اهمیت جنگ نوین امروزی در فضای مجازی و رسانه‌‌ها پرداخت و گفت: حضور در فضای مجازی امروز برای نیروهای انقلابی ضروری است و مقام‌معظم رهبری نیز درباره اهمیت ورود و فعالیت انقلابی در این فضا سفارش‌های زیادی کردند.

مختاری تصریح کرد: امروزه کمتر جامعه و کشوری است که اهمیت فضای مجازی را درک نکرده باشد و ما نیز باید به عنوان یک سرباز در این جبهه نبرد حضور مؤثر داشته باشیم و در مقابل شبهه افکنی و هجوم دشمن از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: انتظار از روحانیون این است که از ظرفیت ارتباط قوی با مردم در خصوص آگاه‌سازی و افزایش بصیرت مردم به بهترین شکل استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان با تشریح اهمیت طرح صالحین گفت: یکی از طرح‌های هدفمند و سازنده مشترک بین حوزه‌ علمیه و سپاه پاسداران طرح صالحین است که در این زمینه نیز نیازمند حضور فعال طلاب و روحانیون در راه‌اندازی حلقه‌های صالحین هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما