تازه های سایت

کد مطلب: 42249
15. تير 1399 - 7:54
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از اجرای طرح کنترل و سرکشی به پارکینگ‌ها و کشف 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه خودرو سندنمره توسط کارکنان پلیس آگاهی استان در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان نهاوند و لزوم شناسایی و دستگیری سارقان و کشف موتورسیکلت‌های مسروقه، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در قالب چند اکیپ به این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از طرح‌ریزی عملیات به همراه مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند نسبت به اجرای طرح کنترل و سرکشی به پارکینگ‌ها در آن شهرستان اقدام کردند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: پس از بررسی و استعلام 750 دستگاه وسایط نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های آن شهرستان، 9 دستگاه موتورسیکلت شماره مخدوش مسروقه و یک دستگاه خودرو مسروقه سندنمره کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از رها کردن موتورسیکلت‌های خود بدون تجهیزات ایمنی خودداری کرده و قفل‌های فیزیکی مخصوص و با کیفیت استفاده کنند تا سارقان را در اجرای نیات شوم خود ناکام بگذارند.

دیدگاه شما