تازه های سایت

کد مطلب: 42166
9. تير 1399 - 8:20
سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در نهاوند رو به افزایش است و این عامل اصلی گسترش این ویروس در سطح شهرستان نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیماری کرونا خیلی از مردم نهاوند را مبتلا کرده اما خود آنها نمی دانند.

وی اظهار داشت:: شرایط پذیرش بیماران کرونای در بیمارستان علیمرادیان نهاوند فراهم شده است، اما به هر دلیلی نتوانیم بیماران کرونای را در بیمارستان علیمرادیان بستری کنیم مجبوریم از ظرفیت بیمارستان شهید قدوسی استفاده کنیم.

دانشور افزود: ما می گویم مجالس عروسی و ختم مهمترین عامل شیوع ویروس مرگبار کرونا هستند و می گویم مردم عروسی نگیرند و ختم نروند اما عملا راهکاری برای عدم برگزاری این مجالس نداریم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند، بیان کرد: متاسفانه یک خانم ۲۵ ساله بعلت بیماری کرونا فوت کرده است و این نشان می دهد سن ابتلا در حال پایین آمدن است.

 دانشور ادامه داد: رانندگان تاکسی علی رغم اینکه جریمه شده اند اما باز هم مراعات نمی کنند، رانندگان ماسک نمی زنند و سه نفر هم عقب سوار می کنند و نظارت در این بخش ضعیف است.

دیدگاه شما