تازه های سایت

کد مطلب: 42102
4. تير 1399 - 7:48
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: دو واحد صنفی گیم نت و آرایشگاه به علت عدم رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با کروناویروس توسط مآموران اداره صمت، اماکن، شبکه بهداشت و اصناف پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نقی کاکاوند در گفت وگوبا خبرنگاران اظهار کرد: کلیه اصناف و باشگاه های بدنسازی، ادارات ورانندگان تاکسی ملزم به استفاده از ماسک هستند در غیر این صورت واحدهای صنفی متخلف پلمب و تاکسی متخلف توقیف و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه در پی تشدید کروناویروس در نهاوند تمام مغازه داران ملزم به استفاده از ماسک شدند، افزود: مأموران اداره صمت چند هفته ای است که از سطح شهر از کسبه و اصناف میدان شریعتی تا میدان ابوذر بازدید کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

کاکاوند بیان کرد: در این بازدیدها به ۳۰ مغازه دار اخطار پلمب کتبی و به ۲۰ مغازه دار دیگر به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی اخطار شفاهی داده شد.

وی ادامه‌ داد: تمام مغازه داران نهاوند ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت با قاطعیت تمام پلمب می شوند.

وی در ادامه به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی چهار راننده متخلف تاکسی در نهاوند اشاره کرد و یادآورشد:بازرسان اداره صمت، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت برای رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به کلیه کسبه بازار سطح شهر ۱۰۰ تذکر کتبی و ۵۰ تذکر شفاهی داده اند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: چهار راننده متخلف تاکسی هم به علت نزدن ماسک و اضافه سوار کردن مسافر ۵۰۰ هزار تومان جریمه و برای اخذ تعهد به اماکن معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما