تازه های سایت

کد مطلب: 42088
2. تير 1399 - 7:51
مدیر عامل صنایع ملی مس ایران می گوید ورزشگاه 30 هزار نفری کرمان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کلنگ ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه صنعت مس کرمان به نام «ورزشگاه شهدای مس» در سال 1385 و در ابتدای جاده هفت‌باغ شهر کرمان به زمین خورد. قرار بود طی 18ماه این استادیوم به بهره‌برداری برسد، اما مانند سایر پروژه‌های زیربنایی کشور این ورزشگاه نیز با تاخیر در روند تکمیل روبه‌رو شده است. با این حال، اینطور که گفته می شود قرار است «ورزشگاه شهدای مس» به زودی افتتاح شود.

اردشیر سعد محمدی مدیرعامل صنایع مس کرمان در گفتگویی که اخیرا پیرامون زمان افتتاح ورزشگاه داشته، گفته است:« این ورزشگاه بر اساس آخرین تکنیک‌ها و مدل‌های معماری روز دنیا ساخته شده و تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.» 

او همچنین به تکمیل دو ورزشگاه دیگر در استان کرمان نیز اشاره کرده و افزوده است:«  همچنین 2 ورزشگاه 15 هزار نفری دیگر در شهرستان های رفسنجان و شهربابک نیز تا ابتدای سال آینده تکمیل خواهند شد.»

گفتنی است در پلان کامپیوتری که برای ساخت تمامی فازهای ورزشگاه شهدای مس طراحی شده، عظمت این پروژه در فازهای گوناگون قابل مشاهده است. ورزشگاهی که یکی از شکیل‌ترین استادیوم‌های ایران و حتی آسیا خواهد شد. در کنار امکانات روز دنیا، از معماری خاص در طراحی این ورزشگاه استفاده شده که با الهام از بادگیرها و قلعه‌هایی است که در استان کرمان وجود دارد و نشان می‌دهد این ورزشگاه متعلق به کدام خطه است. همچنین، در این ورزشگاه همه امکانات یک ورزشگاه روز دنیا از جمله سالن‌های مختلف آماده‌سازی تیم‌ها نیز تدارک دیده شده است.

دیدگاه شما